ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОСУВАННЯ МОЛОКА ТА МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

В. В. Арестенко

Анотація


У статті концентрується увага на особливостях функціонування ринку молока та молочної продукції у сучасних економічних умовах. Проведено аналіз розвитку молочної промисловості як частини агропромислового комплексу, а також охарактеризовані можливості для подальшого її розвитку на сучасному етапі ринкової економіки. Охарактеризовано ринок молочної промисловості в Україні як один із напрямів провідних галузей народного господарства, яка забезпечує населення продуктами харчування; виділено основні компанії, які функціонують на цьому ринку. Особлива увага приділяється конкуренції на рівні торгових марок, яка визначає переваги та недоліки стратегій їх просування.


Ключові слова


маркетинг, маркетингові дослідження, молочна галузь, торгова марка, просування, збут.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.