ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПРОДУКЦІЮ ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ

О. О. Васильченко, О. І Баєва

Анотація


В статті розкрито можливості застосування деяких методів ціноутворення при визначенні ціни реалізації продукції підприємства: методу перерозподілу постійних витрат по всій продукції підприємства, застосування методу встановлення ціни в залежності від попиту, використання стратегії цінової дискримінації. Зроблено висновок, що сучасні підприємства повинні вибрати метод, що дозволить більш правильно визначити ціну на товар, який вони мають намір реалізувати за певного типу ринкової конкуренції.


Ключові слова


тип ринкової конкуренції, монополістична конкуренція, метод перерозподілу постійних витрат по всій продукції підприємства, ринкові методи ціноутворення, коефіцієнт еластичності попиту, оптимальна ціна, оптимальний обсяг продажу, цінова дискримінація

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.