МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

В. А. Есаулов

Анотація


Успіх діяльності підприємства залежить від ефективності формування маркетингових стратегій, спрямованих на задоволення потреб споживачів, товаровиробників і суспільства в цілому. В статті висвітлено організаційно-економічні засади маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах як важливого інструменту підвищення  конкурентоспроможності їх продукції.

Ключові слова


маркетингова діяльність, сільськогосподарські підприємства, конкурентоспроможність, конкурентостійкість, ринок, продукція рослинництва.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.