УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ

І. О. Щебликіна

Анотація


Досліджено значення комунікації у системі управління підприємством. Розглянуто різні підходи до розуміння комунікації, визначено роль та значення комунікації на підприємстві. Досліджено основи комунікативного процесу та перешкоди, що виникають при здійсненні комунікацій. Зроблено висновок, що до ціни товару в інформаційному розумінні належать не тільки сукупні витрати праці, а й їх структура, яка знаходить відображення у відповідних статтях витрат виробництва продукції (калькуляція собівартості). Усі економічні категорії є результатом доцільної людської діяльності, внутрішнім змістом останньої є інформація, а управлінська діяльність – це система інформаційних взаємодій персоналу фірми.


Ключові слова


комунікація, інформація, комунікаційний процес, менеджер, управління комунікаціями.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.